uitslag enquête 2014

In de praktijk zijn wij continu bezig met toetsing en verbetering van de kwaliteit van de zorg die wij leveren.
Eén van de instrumenten waarmee we dit meten is een enquête die door de cliënten ingevuld wordt.

Voor ons als medewerkers van de praktijk is het altijd weer spannend. Zijn de mensen bereid om mee te werken? En vooral: bent u als cliënt zo tevreden als we denken en hopen? Zijn we op de goede weg? En wat zijn de verbeterpunten?

Het is een anonieme enquête. Voor de cliënt wel zo fijn. Het geeft de mogelijkheid om eerlijk te antwoorden.
Voor ons als medewerker zijn we toch weleens benieuwd waar bepaalde individuele opmerkingen vandaan komen. Maar eigenlijk doet dat er niet toe. Iets wordt door een cliënt geconstateerd, daar willen we wat mee doen. Waar het vandaan komt is dan minder belangrijk dan waar we met de opmerkingen naartoe willen werken!

We zijn trots op het resultaat.
Het eindcijfer waarmee u ons beoordeelt is een 8.4.

Dit cijfer is hoger dan de 8.1 die u ons vorig jaar gaf.

Voor ons is dit een bevestiging dat we op de goede weg zijn.
Met het behalen van het ‘ISO NEN-15224’ – certificaat in december 2013 is de praktijk zó georganiseerd dat wij continu door alle processen heen evalueren en voortdurend werken aan verbetering van zorg- en dienstverlening. Wij hopen dan ook dat de resultaten van de volgende enquête nóg beter zullen zijn!

Bent u benieuwd naar alle resultaten die uit de enquête naar voren zijn gekomen?
Klik dan op deze link om het verslag te lezen: Resultaten Enquête april 2014